perjantai 17. maaliskuuta 2017

Talven suosikit

Kevään tullessa on kohta aika jättää neuleita vähemmälle. Siksi ajattelin pohtia omia suosikkineuleita ja myös käytetyimpiä talven jäljiltä. 

Talven ehkä käytetyimpiä ovat olleet kissalapaset. Pidän, kun lapasissa on tarpeeksi vartta ja ne ovat suhteellisen istuvat käteen. Myös lapasten mallikuviosta olen itse pitänyt paljon ja ne ovat lämpimät.


Toinen suosikki ovat tietysti olleet villasukat. Omia villasukkia on aika paljon ja vaikea valita yhtä omaa suosikkia. Mutta yksi suosikkipari on ollut harmaat villasukat. Villasukkia tulee käytettyä paljon talven aikana. Itselläni on myös ohuempia ja paksumpia villasukkia, joista on hyvä valita tilanteeseen sopivat. Villasukkien mallikuvio löytyy Novitan -sivuilta, joista olen itsekkin mallin ottanut.


Kolmanneksi olen käyttänyt tänä talvena paljon säärystimiä. Käytetyimmät ja ainoat minulle on kutonut mummuni. Nämä säärystimet olen vasta viime aikoina ottanut oikeasti käyttöön. Olen myös itse katsellut talven aikana säärystimien malleja ja etsinyt inspiraatioita ja tarkoituksena on ollut tehdä itselleni uudet. Pinterestistä ainakin on löynyt paljon ihania malleja, katsotaan jos vielä kevään kuluessa ehtisi sellaisetkin neulomaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti