torstai 31. elokuuta 2017

Katsaus vuoteen 2016

Katselin kännykästä vanhoja kuvia ja sieltä löytyi viime vuoden käsitöistä muutamia kuvia. Ajattelinkin tehdä pienen kurkistuksen viime vuoden käsitöistä niihin, joista on tullut napattua kuva.

Yhdet Ilves -sukat ainakin tuli tehtyä. Sukat on muuten suht helpot tehdä, mutta jalkapöytään tulevan kuvion tekeminen on työlästä ja aikaanvievää. Sukat onnistuivat kuitenkin hyvin ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen, joten ne olivat vaivan arvoiset. Ilveksen kuvan mallin löysin jostain netin tai pinterestin uumenista ja muokkasin sen omaan käyttööni sopivaksi. Jalkapöydän kuvan olen siis ommellut sukkaan, kun ne ovat olleet muuten valmiit, en siis ole neulonut sitä sukkaan.



Toinen kännykästä löynyt kuva on Jussi -aiheinen neulemekko vauvalle. Malli on omasta päästä, mutta väriin ja kuvioon olen ottanut mallia muista Jussiasuste malleista, joita löytyy ainakin Novitan -sivuilta. Helman viininpunainen osa on kaksinkertainen, jotta helma laskeutuisi kauniisti. Lisäksi kädensuissa ja kaula-aukossa on virkattu nirkkoreuna.




Todisteita viime vuodelta on myös muutamasta ihan perusvillasukasta. Nämä sukat ovat samalla mallilla tehty ja raidat ovat vain erilaiset. Sukissa olen jatkanut jalkapöydän päälle varren kaksi oikein kaksi nurin neuletta ja "pohjan" olen neulonut sielää neuletta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti