torstai 1. kesäkuuta 2017

Sistusjuttuja vol.1

Sisustaminen on nyt vasta alkanut kiinnostamaan enemmän, sillä opiskeluaikoina ei ollut paljon varaa. Silloin tulikin hankittua kaikkea vanhaa ja sitä mitä sai ilmaiseksi :D Nyt on alkanut enemmän pohtimaan, millaisia huonekaluja yms. haluaa omaan kotiin hankkia. Omaan kotiin on ehtinyt sijoittua myös omia kädentöitä, jotka toimivat sisustusjuttuina. 

Olen tehnyt kanavatöitä, joita löytyy kehystettynä seiniltä. Kanavatöissä on ollut paljon vaihtoehtoja, joista olen voinut valita ne jotka mielyttävät minua eniten. Ja jokainen niistä on ollut suosikki, siinä vaiheessa, kun sen olen valinnut. Viimeisimpänä olen tehnyt kissataulun.



Kotoani löytyy myös useampia itse tehtyjä pöytäliinoja, suurin osa on kudottu kangaspuilla eli ovat poppanaliinoja. Itse pidän poppanaliinoista, mutta niissä näkyvät helposti useat pesukerrat. Näistä ehdoton suosikkini on joulupöytäliina, jota olen yrittänyt parhaani mukaan säästellä, mutta silti käyttää :D Pöytäliinoja löytyy myös muutama ristipistoilla tehtynä. Sillä tavoin ne ovat työläitä tehdä, mutta itse olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Ristipistoilla tehtyä ruusupöytäliinan mallia en enää muista, mistä olen ottanut. Muistaaksen jostain vanhasta Suuri Käsityö -lehdestä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti